Pages

четвртак, 26. мај 2011.

Yves presents...

MICHAEL KAMPE





U stalnoj potrazi za nečim nesvakidašnjim i nadasve originalnim pre par meseci, lutajući internetom naišao sam na fotografije radova ovog mladog gospodina. Videvši iste ostao sam bez teksta, naravno u pozitivnom smislu i pošto sam veliki ljubitelj teksasa divim se njegovom načinu rada. Ti krojevi, printovi i sama obrada teksasa... Fantastično!
Rodjeni Nemac, sa svoje 23 godine ima pozamašnu biografiju na kojoj mogu da mu pozavide mnoge kolege.
Nakon završene srednje škole zanat je "pekao" u poznatom krojačkom salonu "Dominik" u Nemačkoj da bi se kasnije školovao na Pforzheim univerzitetu na odseku  modni dizajn a potom odlazi u Belgiju gde je pohađao Kraljevsku akademiju primenjenih umetnosti, takodje odsek modni dizajn.
Radio je za Dries van Noten-a i Stephan Schneider-a.



Nagradama i pozitivnim kritikama u modnim magazinima širom sveta nikad kraja. Učestvovao je na mnogim takmičenjima a ja ću Vam skrenuti pažnju samo na neka kao što su : Peek & Cloppenburg Awards (Nemačka 2009), IFF Perfume Project (Amerika 2010), Global Fashion Awards (Amerika 2010), pobedio je na takmičenju ITS#NINE Diesel Award. Finalista je festivala Hyeres u Franscuskoj koji se održao u aprilu ove godine.

Michael, koji se trenutno nalazi u Italiji gde radi kao dizajner za Diesel našao je malo slobodnog vremena kako bi, ekskluzivno za moj blog odgovorio na neka pitanja. Ćaskali smo o njegovom životu, kolekciji "Exploded view" , modi. Nadam se da će Vam se dopasti. :)



Yves: Tvoja nova kolekcija "Exploded view" je fenomenalna. Šta ti je bila inspiracija za ovako magične komade?

Početna tačka od koje sam krenuo je takozvana eksplodirajuća perspektiva koju koriste inženjeri kako bi predstavili kompoziciju određenog proizvoda kao i konstrukciju istog. Kombinovao sam ove tehnike sa dosta uticaja moderne umetnosti i arhitekture.

Yves: U pravljenju svoje kolekcije dosta si koristio teksas. Odakle toliko interesovanje za ovaj materijal?

To je tkanina koja ti pruža toliko mogućnosti. Sa njom možeš biti grub, kao sa onim težim od kojeg se prave radna odela ili pak nežan sa tanjim koji je pogodan za devojke. Džins, kako moje bivše kolege sa Akademije kažu je tako "normalan" ali, za mene, reinterpretacija normalnog na avangardan način je pravi izazov.

Yves: Možeš li mi definisati tip muškarca za kojeg su namenjeni tvoji komadi?

Moji komadi su prvenstveno namenjeni klijentima koji su više kolekcionari a ne klasični potrošači.

Yves: Napravio si veoma neobičnu i originalnu kolekciju pa me zanima da li voliš da nosiš svoje kreacije?

Da! Neke od njih su naravno više konceptualnog tipa za izlaganja te zbog toga i nisu za svaki dan, ali većinu drugih čak nosim kako bih testirao ljude kako reaguju na njih. To je najbolja povratna informacija koju možeš dobiti, zato što dolazi od tržišta kojem pokušavaš da se obratiš.



Yves:  Pripremajući se za intervju, video sam da si dobitnik mnogih nagrada. Koja ti je omiljena?

International Talent Support u Italiji. Oni imaju odlične kontakte sa internacionalnom štampom i veoma su brižni prema mladim dizajnerima.

Yves: Koji ti je omiljeni komad u plakaru koji voliš da nosiš?

Farmerice koje sam napravio od teksasa različitih kvaliteta i načina tretiranja. Za njih sam dobio dosta pozitivnih kritika od ljudi kao što su Renzo Rosso, Bruno Collin, Aitor Throup, Proenza Schouler i dr.



YvesVidim da  teksas obožavaš, kao i ja pa me interesuje koji su ti omiljeni brendovi koji rade sa ovim materijalom?

 Diesel, G-Star i Denham od svetski poznatih.

Yves: Šta nam to interesantno pripremaš za narednu kolekciju?

Galerije, muzeji i ljudi na ulicama...

Yves: Planiraš li možda da napraviš i žensku kolekciju?

Da! Pripreme su u toku...

Yves: Možeš li mi opisati kakav je život mladog dizajnera u Nemačkoj?

Mislim da je lep, zato što imaš veliku platformu posebno u Berlinu, ali je težak jer Berlin nije toliko uključen poput Pariza ili Londona. Uzeću za primer Berlinski Fashion Week koji baš i ne privlači puno pažnje proteklih godina.


Yves: Tako mlad a već imaš dosta iskustva u modnoj industriji. Radio si za Dries van Notena-a i Stephan Schneider-a . Možeš li mi reći nešto o tome?

Bilo je prelepo iskustvo videti kako ovaj apekt modnog biznisa funkcioniše. Posebno moj rad za Stephan Schneider-a je bio veoma prijateljski, Pomogao sam mu oko njegovog showroom-a u Parizu.


Yves: Koji je prvi komad koji si ikada napravio?

Korset za moju bivšu devojku.

Yves: Šta voliš da radiš u slobodno vreme?

Obožavam da obilazim galerije i da idem sa prijateljima na žive svirke. Istraživanje novih gradova i upoznavanje ljudi je nešto u čemu zaista uživam, pored mog posla.


Yves: U tvom MP3 player-u sada svira?

Metronomy, The Hundred in the Hands, Dubstep i Death-Metal.

Yves: Omiljena rečenica. Nešto što šesto voliš da kažeš?

"Daj mi još jedno!" Bilo da je u pitanju pivo, knjiga ili hamburger.

Yves: Nikada nisam bio u Nemačkoj. Šta mi preporučuješ da vidim, pojedem, popijem?

Idi, vidi Berlin. Bićeš oduševljen! Jedi u Južnoj Nemačkoj, jer Berlin može biti previše internacionalan što se toga tiče. Piće? Naravno, PIVO!

Yves: I poslednje pitanje. Pošto govoriš nekoliko jezika,zanima me... Kako bi rekao : " Hvala na intervjuu, nadam se da ću doći u Srbiju jednog dana! "?

" Grazie mille voor onze gespreek. Je voullez come to Serbia eines Tages! "